ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

زهرمار

خیلی سخته آدم ببینه بغل دستیش...دوستش...مشکلی داره و از دستش هیچ کاری بر نیاد.

اگر دستم رسد بر چرخ گردون....


بعد التحریر:

بزرگترین مشکل مملکت اسم ماشینه بود که به حمدالله و المنه اونم حل شد

تعارف نکنین...بدین دنیا رو ما براتون اداره بکنیم

نظرات 5 + ارسال نظر

درست مثل من، گاهی حس میکنم غصه خوردن واسه کسانی که واسم مهمند،پیرم میکنه.
به مملکت هم گیر ندین که بی مشکلترین مملکته!!
من دیگه سعی میکنم خیلی فکرمو مشغولش نکنم و وقتمو صرف کارایی کنم که میدونم توش موثرم
کدوم ماشین؟ چی بود؟چی شد؟

یاس 1389/02/01 ساعت 16:46

سلام
زهر مار به چرخ گردون؟!
اگه دستتونم برسه کاری از پیش نمیبرید...
...........
اداره مملکتو پایه ام تعارف نکنید ((:

زهر مار...مزه دهن منه...طعم روزگار
قرار نیست کاری کنیم...قراره بپرسیم که: این چین است و آن چون!
---
از کنکور چه خبر؟

یاس 1389/02/01 ساعت 16:50

البته شما همین بلاگتونو اداره بفرمایید منت سر ما گذاشتین ادره ی مملکت پیشکش ما...
عکس خوشگل ندارید بزارید تو اون عکس نوشت یا شعر شعرا تمومیده ؟؟؟
میتونید خصوصیش کنید

شما تعارف نکن...لنگه دمپایی...قابلمه ای ...بفرما بزن

((:

خودم! 1389/02/06 ساعت 23:13

آموخته ام برای کسانی که به هیچ وجه قادر به کمک کردنشان نیستم، دعا کنم.....
ولی مث این‌ که شما یاد نگرفتی هنوز!

:دی!

مدیریت بلاگ اسکای 1389/02/14 ساعت 15:55

با سلام
احتراما به استحضار میرساند به دلیل بی توجه ای جناب آستان در امر خطیر وبلاگ گردانی از این لحظه به بعد در اینجا تخته خواهد بود و صاحب محترم این مکان تا اطلاع ثانوی در حبس تعزیزی به سر برده بلکه متنبه شده و ملت را با یک نظر سنجی سر کار نگذارند...!!!!
ومن الله توفیق...







-------------------
یاس
نتایج کنکور آواخر همین ماه معلوم میشه
التماس دعا

بعد الان با این کامنت انتظار داری برات دعا هم بکنم؟؟

((:
-----------
ایشالا هر چی خیر و صلاح براتون پیش بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد