ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

داس سپهر

افسوس که بی فایده فرسوده شدیم
وز داس سپهر سرنگون سوده شدیم
دردا و نــدامـتـا کــه تــا چـشـم زدیــم
نابوده بـه کـام خـویش نـابوده شـدیم

 

امروز مادربزرگم راهی سفر آخرت شد.

4 ماهی بود که خیلی حالش بد بود...برای همین خیلی وقته دل و دماغ وب نویسی ندارم

...

 

باقی، بقایتان

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
یاس 1388/12/23 ساعت 18:18

سلام
کل نفس ذائقه الموت...
تسلیت میگم
اومده بودم سراغی بگیرم ازتون...

سلام
سلامت باشید

حدیثا 1388/12/23 ساعت 19:34 http://hadisa.blogfa.com

سلام
تسلیت
امیدوارم خدا ایشان را قرین رحمت خود کند.

سلام
ممنون
ان شاالله

آرزو 1388/12/26 ساعت 23:45

خدا رحمتشون کنه

می بخشین دوست جان که دیر اومدم برای تسلیت. توی اون یکی بلاگتون نوشتم. بی خبر بودم این چند وقته.

امیدوارم خدا بهتون صبر بده...

ایشالا...امیددارم

سلامت باشید...ممنون از تسلی تون

هر که رفت پاره ای از دل ما را با خود برد...
روحشون شاد

از همدردی زیبا و ادبی تون بسیار ممنونم

آخرین برگ 1389/01/14 ساعت 01:20

با اجازه لینکتون کردم

اجازه لازم نبود...منزل مجازی خودتونه

خودم! 1389/01/15 ساعت 19:50

صمیمانه تسلیت میگم بهتون،
خد ایشون رو غریق رحمت کنه..

سلامت باشید...ممنون....ایشالا

خودم! 1389/09/22 ساعت 23:03

تسلیت من رو پذیرا باشید؛
امیدوارم روحشون قرین رحمت الهی شوند

ممنون

خودم! 1389/09/22 ساعت 23:04

هه!
اشتباه شد!
چه اشتباه جالب و بینظیری!

لماذا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد