ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

فرودگاه دوبی

الان از فرودگاه دوبی دارم می آپم

در مسیر رفتن به چین باید در دوبی هواپیما عوض کنیم...اینجا هم برای خودش عالمی داره

تقریبا ۷۲ ملت رو می شه توش دید... یه ۳ ساعتی تا پرواز شانگهای زمان داریم

از اون بیشتر که به فرودگاه شبیه باشه به یه فروشگاه عریض و طویل شبیه

ماشاالله ایرانی ها در همه دنیا تابلون... همچین که از مرز هوایی ایران رد می شیم یهویی هواپیما به سواحل قناری شبیه میشه... بگذریم

سفرم به چین ۲ هفته ای طول می کشه و امیدوارم این کلیه ام کار دستم نده

دوستان همسفر با خرید خوراکی در فرودگاه تهران حسابی ته دلم رو در مورد تغذیه در کشور چین خالی کردن

باید یه پست مفصل در مورد خورد و خوراک در اونجا بنویسم... توی هواپیما که یه غذای مزخرف هندی به خوردمون دادن با یه سالاد از لوبیای نپخته!!...خدا بقیشو به خیر کنه...


یواش یواش باید برم دنبال دوره المیاه بگردم

نظرات 7 + ارسال نظر
صیدقزل آلا در مدرسه 1388/11/02 ساعت 10:48

سلام

سفر خوش بگذره

و انشاالله به سلامتی برگردید:)

کتاب انگلیسی خوبِ ترجمه نشده (یا حالا ترجمه شده) دیدید خریداریم از همین جا! به عنوان سوغاتی هم کور شم اگه قبول نکنم:D

ما منتظر برگشتن هستیم
هیچ جا نمیریم همین جا هستیم

سلام
به به ...عجبه...از این ورها
خوشحالمون کردید
در مورد سوغاتی به روی چشم

((:

حدیثا 1388/11/02 ساعت 12:37 http://hadisa.blogfa.com

سلام
پرواز خیلی هیجان انگیزه, از نظر من.
چین ویژگی های ستودنی زیادی داره؛
ولی به نظر من رنگ ها و نظم که لباسی بر تمدن دیرین آن است بیش از هر چیز می تونه نظر آدم رو جلب کنه.
فکر کنم برگردین تا چند وقت همش احساس کسالت کنید از این همه خاکستری و بی نظمی.شاید!
خلاصه سفر بی خطر

سلام
حق با شماست
حالا حرف برای گفتن زیاده

ممنون

خودم! 1388/11/24 ساعت 23:14

علی الظاهر کارتون در دوره المیاه خیلی طول کشیده...

مدت مدیدیست به روز نشده این جا اخه!

شکر خدا کارمان به دوره المیاه نکشید

می شه...اگه وقتش و حسش بیاد

آرزو 1388/11/29 ساعت 01:11

ژس چرا هیچی راجع به سفر ننوشتید؟

می نویسم ...خیلی گرفتارم

یاس 1388/12/01 ساعت 09:51

سلام
خوش گذشت سفر؟!
دوستان بجای ما
((:
((:

سلام
جای همه دوستان خالی

چین بودی برای چی؟
خوش گذرونی یا کار؟
اگه کاریه و کارگر خواستی ما هستیم
بی شوخی

بله...
یادم نمی آد ...خیلی وقته که خوش گذرونی نکردم...
البته ناگفته نماند که ما به قلیون و چایی و دیزی و امثالهم می گیم خوشگذرونی ...خدای نکرده فکر بد نکنید ها

در مورد کار هم به روی چشم

رفته بودم در مورد واردات یکسری کالاهای تبلیغاتی تحقیق کنم

سفرتون خوش.. وبی خطر..

حتما مختصری از سفرتون بنویسید..خوشحال میشم از خواندنش..♣

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد