ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

من، تو، ما

مــــی آیـد آنــــــکـه در پــشتــش

                             
جـای هـــــــــزار دشنه و شمشیر است

زان دشنه ها یکیست نشان من

                              
این شیعه ای که باز نمک خوردست!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزاد 1388/09/27 ساعت 00:50 http://www.p30well.com

سلام
خوبی؟ امیدوارم که خوب باشی
وبلاگ خوبی داری مطالبش رو کمتر میشه پیدا کرد.
اگه همیشه همینطوری ادامه بدی حتما موفق میشی.

خوشحال میشم اگه بیای به سایت من ( سایت خودت) من اومدم تو وبلاگت پس تو هم بی مرامی نکن و بیا.
با یه دنیا آرزوی موفقیت و پیروزی... منتظرم

خودتی...برو یکی دیگه رو فیلم کن!!

یاس 1388/09/29 ساعت 11:01

سلام

زان دشنه ها یکیست نشان من...

اللهم اجعلنا عندک وجیهاً بالحسین علیه السلام فی الدنیا والاخره...





سلام

ایشالا...شما هم بدتر از من کم پیدایید

داش امید 1388/09/29 ساعت 17:57

نمی دونم چی بگم هرجور حساب کردم دیدم راست میگی !

خودم! 1388/10/02 ساعت 21:05

تسلیت میگم ایام رو
التماس دعای زیاد...
کاش من هم میتونستم بگم یکیست نشان من...

متقابلا تسلیت

فک کنم شعر رو نگرفتین

خودم! 1388/10/23 ساعت 19:37

نه اتفاقا گرفتم..منظورم اینه که کاش میتونستم اینقدر مطمئن بگم فقط "یکی" از اون دشنه ها رو من زدم..حال انکه تعداد دشنه هایی که من پرتاب کردم .....

معلوم شد من نگرفته بودم

کم پیدا شدید جناب خودم!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد