ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

دعای عهد

اگر بیابمت ای یار،

                         من در این دنیا؛

                                            ز عشق وصل تو در قبر،

                                                                           من کفن بدرم

نظرات 6 + ارسال نظر
صیدقزل آلا در مدرسه 1388/09/22 ساعت 19:55

بعدتر آدم دلش می خواهد صبح سه شنبه هم باشد و فریاد برآورد "بابی انت و امّی" ...................................

آوخ کخ چه دلهایی کباب کردید با این پُست.....

ما کلا تو کار کبابیم ((:

------
شعر زیبایی به تورم خورده بود و دلم نیومد بقیه نخوننش

آرزو 1388/09/22 ساعت 20:05

تفلّدِ عید شما مبارک...:)

شکلک آدم ذوق زده...تولم من یادتون بود؟...مرسی از این همه توجه

یاس 1388/09/24 ساعت 08:31

تولد بعضیا مبارک:)

سلامت باشین ...ممنون از تبریکتون

صیدقزل آلا در مدرسه 1388/09/26 ساعت 11:06

یهنی اینقده سرتون شلوخه؟!؟!؟!

بیشتر از یهنی

داش امید 1388/09/29 ساعت 17:59

شعر طوفانی نوشنی حاجی .دمت گرم
راستی انگار فقط ما تولدت یادمون رفته بود :)

بر تو هرجی نیست اخوی...راهت دوره

((:


از مطالبی که گذاشتی استفاده کردم،خیلی جالبند
بدم نمیاد یه سری به فروشگاه من بزنی باعث خوشحالی منه البته اگر برات مفید باشه
داخلش اجناس مختلفی از قبیل نرم افزار های آموزشی و برنامه و بازی و فیلم سریال گرفته تا لوازم آرایشی بهداشتی و...
خلاصه داریم دسفروشی میکنیم یه سری بزن

خالی بندان در جهان صنعت گرند....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد