ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

از این ور بوم؛ از اون ور بوم

بچه که بودم دوست داشتم 2 تا زن بگیرم


ازم می پرسیدن آخه برای چی 2 تا؟


می گفتم یکیشون برای اینکه کارای خونم رو بکنه...بچه هام رو بزرگ کنه...برام غذای خوشمزه بپزه ...

خب کسی که این همه کار کنه خسته می شه... دیگه حال مهمونی اومدن باهام رو نداره


یکی دیگه هم می خوام باهاش برم مسافرت و مهمونی، عروسی...


همون جور که آدمها لباس های مهمونیشون با لباس های عادیشون فرق می کنه


--------


بعد التحریر:


بچه که بودم خیلی فکور بودم...حال کردین تز رو!


البته الان که بزرگتر شدم عاقل تر شدم...تزم شده:


مرد عاقل نکند رای دو کار:


زن نگیرد، اگرش دختر قیصر باشد

وام نستاند، اگر وعده قیامت باشد


نظرات 7 + ارسال نظر
یاس 1388/08/24 ساعت 13:51 http://sepide-dam.blogfa.com

ای بابا.................
اولش اینه: زن نگیرد، اگرش دختر قیصر باشد
چند وقت بعد میشه: درد عشقی کشیده ام که مپرس!!!!
آخرشم :مسلمان نشنود کافر نبیند.......

(آیکون خنده اونم قش قش(شایدم غش غش))

آخ آخ ...گفتی

نه آباجی ما مرحله وسطی رو از سر گذرنوندیم...به این راحتی دم مبارک به تله نمی دیم
--------

وای انصافا این سه مرحله با حال بود ...کلی خندیدم

خودم! 1388/08/24 ساعت 19:57

جای تعجب است که با این همه فکور بودنتان در دوران کودکی! شما را ندزدیده اند!
یا مثبت تر بگوییم...دچار "فرار مغز" ها نشدید!

یکی دوبار اقدام کردن...موفق نشدن....نذر و نیاز برام زیاد کردن
یکی دوبار هم خواستم فرار کنم...دیدم پول ندارم...این شیکمم گشنه می مونه و از اونجا که شیکم کلا خیلی مهمتر از مغزه...بنا براین از فرار منصرف شدم

((:

حدیثا 1388/08/24 ساعت 20:55 http://hadisa.blogfa.com

سلام
متعهد نشدن بهتره تا آدم در تعهد پایبند نباشه.
از یه آقایی که در دوران مجردی سری پر شور داشت می پرسن حالا که متاهل شدی چگونه ای؟
می گه مگه آدم تو خونه تلوزیون داشته باشه سینما نمی ره؟
خوب این هم یه جور نگاه به زندگی است.

سلام

احتمالا این نوشتتون درد دل بود یا تکمله ای بر حرفهای بنده

وگرنه حرف من درش نشانی از خیانت نبود...
---------
در مورد تلویزیون هم ...خیلی با حال بود...بعد می گن دوران حکما به سر رسیده

حدیثا 1388/08/25 ساعت 19:07

سلام
درد دل نبود.
خواستم بگم آدمایی هستن که بزرگیشون مثل بچگی شما فکر می کنن.

سلام
کلا من بچه گی هام مثل آدم بزرگها فکر می کردم

((:

صیدقزل آلا در مدرسه 1388/08/25 ساعت 22:22

حالا که عاقل تر شده اید لابد سه تا دارید؟;-)

نه بابا...عاقل شدم... یه دونش رو هم ندارم...حتی هواشو تو سرم

یاس 1388/08/26 ساعت 01:09

سلام
داشتم وبگردی قبل خوابمو انجام میدادم!!!اومدم یه بار دیگه این آخرین ترشحات ذهنیتونو مرور کنم
مرد عاقل میکند رای دو کار
زن بگیرد....
وام بستاند....

((:

سلام
این تراوشات مغزی من رو هی باید با خودتون مرور کنید ملکتون بشه

((:

مرد عاقل می کند رای هزار کار و همه را صیغه می کند...
=))

مرد حسابی می خوای یکار کنی این خوانندگان اناث وبلاگ سرمو بگذارن رو سینم...اینم پیشنهاده که دادین

((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد