ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

عجب

می گم: چقدر گرفته قیافت رو این جوری کرده؟


می گه: اوا...چشه به این خوشجلی!


می گم: آره ارواح عمت!! ... خیلی خوشگل شدی!... به این کماندوهای جنگلی که آرایش خشم شب می زنن بیشتر شبیه شدی!...حالا چقدر گرفته؟


می گه: ...همش 35 تومن!


می گم: اااای ... خاک بر سر من که رفتم شرکت زدم ... زنم نشدیم آرایشگاه زنونه بزنیم



نظرات 5 + ارسال نظر
صیدقزل آلا در مدرسه 1388/08/15 ساعت 21:25

ای بابا! چه ارزون! بگید بی زحمت آدرس هم بدن...لازم میشه:D

عجب...بیچاره مردا که هرچی در می آرن شما زنها خرجش می کنین :D

چه احساساتی خرج کردی بابا :D
اما اون آخریو خوب اومدی

من کلا همیشه اینقدر احساساتیم :D
نکنه شما هم به همون نتیجه من رسیدی؟

سلام
چرا قالب وبلاگتون اینجوری شده؟ قسمت بالاش دیده نمیشه .
ضمنا کی مثل کماندوها شده؟نکنه دارین پشت خانم حرف میزنین؟
خیلی پر جسارت هستین.

سلام
متاسفانه سایت tinypic رو فیـ ـلتر کردن...باید برم عکس های قالب وبلاگم رو یه جا دیگه آپلود کنم

آره دیگه...دارم پشت سر خانومها حرف می زنم...کلا من خیلی شجاعم
((:

یاس 1388/08/21 ساعت 11:32 http://sepide-dam.blogfa.com

(آیکون نیشخند)
دلم براتون بدجوری سوخت...
راستی منم از خوشبختم از آشناییتون

برای من یا برای پستی روزگار؟

یاس 1388/08/21 ساعت 17:53

برای شما که میزان پستیشو درک کردین
...

جواب هوشمندانیی بود...
((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد