ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

بدون عنوان

و هنوز سالهاست که 

                            

                            مرگ در کوی و برزنمان 

      

                                                        شادمانه غریو می کشد

نظرات 3 + ارسال نظر

شما که بیشتر از من با خودتون قهرید که....
اِ راستی سلام:)

خُب از شادمانی زندگی هم بنویسین، از غریو شادمانه ی خوشبختی....

من با خودم قهر نیستم ...

ا...عجبه...سلام

شادمانی هم مگه غریو داره؟

خودم! 1388/08/14 ساعت 18:18

سلام
یعنی چی؟
یعنی مرگ باید برود؟
یا بیصدا بیاید و برود؟

مرگ حق است و انکار ناپذیر

اون که باید بره...غریو مرگه...فریاد مرگه

-----------

جناب خودم...آدرس وبلاگتون چی شد؟

خب غریو مرگ یعنی چی؟

رازگونه رو اگه رازنویسش معنی کنه که خیلی بیمزس...بگذارید هر کسی معنی خودش رو از جملاتم برداشت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد