ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

ذهن نوشت

ترشحات یک مغز سیاه و سفید

سرشتمان را به "تنهایی" بافته اند

تنها بدنیا می آییم


                        تنها زندگی می کنیم

       

                                                    تنها می میریم


                                                                       تنها هم محشور میشویم

نظرات 6 + ارسال نظر
خودم! 1388/08/10 ساعت 09:44

چون خدا هم تنهاست...
وحده لا شریک له...

کار پاکان را قیاس از خود مگیر ... البته از این مصرع منظورم خودم بودم خدای نکره توهینی به شما نشده باشه

من در میان جمع و دلم جای دیگر است...

راستی شما وبلاگ نداری؟

سلام بر حضرت دوست که هر چه هست از اوست

دلنوشته های کوتاه و زیبایی دارید
درسته در همه حال تنهاییم البته تنهایی مختص ذات اقدس پروردگار یکتاست ولی ادمهای تنها بیشتر وجود خدا رو حس میکنن تا افرادی که خیلی بیهوده وقتشان را در شلوغیهای دنیا میگذرونن
براتون ارزوی موفقیت دارم
شاد زی

سلام

حق با شماست...

منم از تنهایی گله نکردم...البته به اندازه کافی دور و برم از دوست و رفیق پر هست...ولی وقتی درست که نگاه می کنی می بینی ... تنهای تنهایی

همه با هم هستن...مسافرت می رن ... توی سر و کله هم می زنن... ولی باز تنهایی رو در چشمهای مردم می شه دید

خودم! 1388/08/11 ساعت 23:53

بلاگ هایی داریم تحفه ی درویش!
...لیک ندانم کدامش را به کار شما آید!

ای درویش به قربان آن سبیل های پهنتان
شما لینک بده کار و کاربردش را شیخ خود پیدا می کند
تماس ... فرت

میدونید کدوم تنهایی برای من وحشتناک و غیر قابل تحمل ِ....؟
تنهایی ذهن و روحم....باور کنید این یکی کشنده اس....
خیلی وقتها دور و برمون پره از آدمِ ولی احساس تنهایی میکنیم...این یعنی ذهنمون تنهاست...دلمون تنهاست...روحمون تنهاست....
امیدوارم هرگز اینجوری تنها نمونید.

بله حق با شماست:

من در میان جمع و دلم جای دیگر است

متاسفانه تنهایی های این دوره زمونه همینجوری شده

موهبتی است این ذهن نوشت هایت... ممنون
هرچند نمی دانم تو را از کجا می شناسم ولی چه نزدیک است رنگ سیاه و سپیدت به رنگ من
هستند آن ها که به حق می توان نوشت:
با او به دنیا می آیند
با او زندگی می کنند
با او می میرند
و او آن ها را با او محشور می کنند

چه قدر عزیزند این افراد... خداوند ما را از آنان قرار دهد

موهنتی ست برای من که خواننده ای چون شما پیدا کردم
همه ما از یه نظری سفید و سیاهیم

خوشحا به حالشون اونهایی که :

سلام علیه یوم ولدت
و یوم یموت
و یوم یبعث حیا

ان شاالله


از چیزهایی که گذاشتی استفاده کردم،خیلی جالبند
بدم نمیاد یه سری به فروشگاه من بزنی باعث خوشحالی منه البته اگر برات مفید باشه
داخلش جنسهای مختلفی از قبیل نرم افزار های مالی اداری و آموزش زبان و برنامه موبایل و عطر ادکلن گرفته تا لوازم تی شرت و...
خلاصه داریم دسفروشی میکنیم یه سری بزن

جالبتر این لاطائلیست که نوشتی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد